Liapunova, Valentyna та Dobrovolska, Larysa та Tretyakova, Irina (2019) Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations. Responsibility as a factor of future educators pre-school establishments professional self-improvement. Інший. BMT Erida Sp. z o.o, Warsaw.
|
Text
D_35_2019.pdf Скачати (175kB) | Перегляд |
Резюме
The authors cover the problem of the of future educators of pre-school establishments professional training, their personal professional self-improvement in the educational space of the university. It is analyzed, the content of the categories «professional formation», «professional self-improvement», «responsibility» is specified. To reveal the phenomenon of professional self-improvement of the future specialist, a considerable body of domestic and foreign scientific literature has been used. Among the most significant factors, the authors singled out the following: the motivation of the student-future educator and his needs for achievement; content of the person’s value-content sphere and its quality (abilities, character, mental processes, states that accumulate professional-important qualities); integral characteristics of personality (responsibility, individual style, creativity as creative potential).
Тип елементу : | Монографія (Інший) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 03 Черв 2019 08:34 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3517 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |