Добровольська, Л. П. та Третякова, І. С. (2018) Роль вчителя у створенні толерантного освітнього середовища в умовах інклюзивного класу. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю. с. 97-100.
|
Text
D_29_2018.pdf Скачати (259kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена проблемі формування толерантного ставлення учнів до дітей з особливими потребами. Визначається, що провідна роль у створенні толерантного освітнього середовища в інклюзивному класі належить вчителю.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 12 Черв 2019 12:00 |
Останні зміни: | 13 Трав 2020 08:08 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3515 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |