Постильна, Олена (2014) Проблема виміру моральних цінностей у студентів педагогічних закладів: теоретико-методичні аспекти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 316-321. ISSN 2219-5203
Text
874-1785-1-PB.pdf Скачати (300kB) |
Резюме
У статті аналізуються теоретико-методичні аспекти проблеми виміру моральних цінностей у студентів педагогічних закладів, наголошується на необхідності розв’язання проблеми формування моральних цінностей, обґрунтовуються критерії, показники та рівні їх сформованості у студентів педагогічних вишів. На прикладі такого показника, як «наявність у студентів знань про моральні цінності», автор розкриває особливості процесу вимірювання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 10 Бер 2016 16:38 |
Останні зміни: | 07 Жов 2020 12:18 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/350 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |