Атрошенко, Т. Ю. (2018) Рівні сформованості соціального досвіду в учнів підліткового віку. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). pp. 233-238. ISSN 2219-5203
|
Text
Атрошенко_Стаття — до репозиторію.pdf Download (526kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядається соціальний досвід як джерело врегулювання суспільного життя, встановлення якісно нових стосунків між людьми та групами. Визначаються особливості набуття учнями соціального досвіду в умовах школи, необхідність отримання ними навчальної інформації у поєднанні з інформацією, пов’язаною з особистісним становленням. Встановлено, що установки, надані дитині освітнім закладом, впливають на усвідомлення нею мотивів власної поведінки, оцінок та самооцінок. Орієнтуючись на те, що школа постає осередком, де відбувається самовиховання у напрямку, бажаному для суспільства, визначено критерії, показники та рівні сформованості соціального досвіду в учнів підліткового віку, а також завдання, які має ставити перед собою педагог для підвищення рівня сформованості соціального досвіду учнів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та дошкільної освіти |
Date Deposited: | 04 Jun 2019 12:25 |
Last Modified: | 25 Sep 2020 06:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3492 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |