МДПУ репозиторій

Рівні сформованості соціального досвіду в учнів підліткового віку

Атрошенко, Т. Ю. (2018) Рівні сформованості соціального досвіду в учнів підліткового віку. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). с. 233-238. ISSN 2219-5203

[img]
Перегляд
Text
Атрошенко_Стаття — до репозиторію.pdf

Скачати (526kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглядається соціальний досвід як джерело врегулювання суспільного життя, встановлення якісно нових стосунків між людьми та групами. Визначаються особливості набуття учнями соціального досвіду в умовах школи, необхідність отримання ними навчальної інформації у поєднанні з інформацією, пов’язаною з особистісним становленням. Встановлено, що установки, надані дитині освітнім закладом, впливають на усвідомлення нею мотивів власної поведінки, оцінок та самооцінок. Орієнтуючись на те, що школа постає осередком, де відбувається самовиховання у напрямку, бажаному для суспільства, визначено критерії, показники та рівні сформованості соціального досвіду в учнів підліткового віку, а також завдання, які має ставити перед собою педагог для підвищення рівня сформованості соціального досвіду учнів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 04 Черв 2019 12:25
Останні зміни: 25 Вер 2020 06:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3492

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу