МДПУ репозиторій

Координація впливів на особистість учня підліткового віку як одна з умов формування його соціального досвіду

Атрошенко, Т. Ю. (2018) Координація впливів на особистість учня підліткового віку як одна з умов формування його соціального досвіду. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (65). с. 9-13. ISSN 2311-5491

[img]
Перегляд
Text
4 Часопис Атрошенко.pdf

Скачати (205kB) | Перегляд

Резюме

Статтю присвячено розгляду потреби в координації впливів на особистість учнів підліткового віку, що спрямована на оптимізацію процесу формування їх соціального досвіду. Обґрунтовано необхідність узгодження впливів організованої виховної роботи та об’єктивних умов. Визначено, що в разі відсутності єдності та скоординованості дій сім’ї, групи однолітків, засобів масової інформації, педагогічного колективу школи та позашкільних установ, особистість буде позбавлена можливості гармонійного та впорядкованого набуття соціального досвіду. Виокремлено складові процесу координації впливів на особистість учня підліткового віку, а саме: оптимізація взаємодії з батьками; організація взаємодії в педагогічному колективі; організація позитивної взаємодії учнівського колективу школи, співпраці між представниками різних класів; урахування стихійно здобутого соціального досвіду; зорієнтування дитини в інформаційному просторі.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 12 Черв 2019 11:39
Останні зміни: 07 Жов 2020 07:34
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3482

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу