Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2016) Вплив успішності навчання на самооцінку молодшого школяра. Věda a technologie: krok do budoucnosti – 2016: materiály ХІI mezinárodní vědecko-praktická konference (13). с. 58-61.
|
Text
tmpB7B0.pdf Скачати (103kB) | Перегляд |
Резюме
Розвиток освіти в Україні обумовлюс необхідність переосмислення теорії й практики навчання та виховання. Однією з важливих тенденцій розвитку сучасних освітніх технологій є збільшення уваги до особистішого підходу у навчально-виховному процесі, прагнення висвітлити саме з цих позицій традиційно переважаючий пізнавально-інформаційний підхід, відповідно до якого вважається, що завдання формування особистості вирішуються в ході виховної, тобто позакласної та позашкільної роботи, а на уроці головним с навчальний процес.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4413 не знайдено. |
Дата внесення: | 14 Черв 2019 11:08 |
Останні зміни: | 08 Жов 2021 15:11 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3473 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |