Ляпунова, В. А. та Добровольська, Л. П. (2018) Оптимізація процесу виховання майбутніх фахівців дошкільної освіти на принципах педагогіки толерантності. Perspectives of science and education. с. 480-487.
|
Text
NEW_YORK_23082018 (2).pdf Скачати (355kB) | Перегляд |
Резюме
Стрімкі цивілізаційні процеси, технологічний, культурний і духовний прогреси спричинили трансформацію функцій педагога та виникнення нових вимог до якості освіти. Перед педагогічною спільнотою стоять надзвичайно важливі завдання, до яких належать, з одного боку, традиційні формування гармонійної, всебічно розвиненої, освіченої особистості, а з іншого, інноваційні, які акцентують увагу на моральних вимірах людського спілкування, зокрема толерантності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 31 Трав 2019 06:17 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3432 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |