Атрошенко, Т. Ю. (2017) Формування аксіологічної складової соціального досвіду учнів основної школи. Сучасна наука: тенденції та перспективи: матеріали регіональної internet-конференції молодих учених. с. 121-124.
|
Text
25-121-124.pdf Скачати (546kB) | Перегляд |
Резюме
Реалії сьогодення вимагають від особистості вміння швидко адаптуватися до різноманітних явищ середовища, долати життєві труднощі, активізувати власний потенціал до самореалізації та самоствердження в різних сферах людської життєдіяльності, основою чого постає засвоєння нею соціального досвіду. Соціальне середовище, у межах якого відбувається накопичення соціального досвіду, охоплює людину і створює відповідні умови її життєдіяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 28 Трав 2019 10:49 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3371 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |