Шевченко, Ю. М. (2018) Аналіз концепту поняття «готовність» у словниковій літературі. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 176. с. 154-161. ISSN 2308-4863
|
Text
Аналіз.pdf Скачати (227kB) | Перегляд |
Резюме
У статті аналізується концепт поняття «готовність» у науковій літературі. Визначено, що поняття «готовність» ототожнюють зі словами «здатність», «спроможність», «компетентність» та асоціюють із різними ознаками та характеристиками, зокрема й віковими. Доведено, що готовність є базовим поняттям дослідження та категорією педагогічної науки й тлумачиться переважно як усвідомлена установка на подальшу діяльність людини, особливий активно-дієвий стан, що був розвинений завдяки здатностям, набутим знанням, умінням, навичкам та досвіду.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 27 Трав 2019 11:33 |
Останні зміни: | 25 Трав 2021 07:48 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3346 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |