Троїцька, Т. С. та Тараненко, Г. (2018) Комунікативно-діалогічний поворот в освіті як предмет осмислення філософів. Формування стратегії міжнародної комунікації особистості учня в онтогенезі: від методики до методології : тези Міжнар. наук.-практ. конф. (13-14 вересня 2018 р., м. Мелітополь). с. 210-212.
|
Text
Троїцька Т_Тараненко Г.pdf Скачати (468kB) | Перегляд |
Резюме
Суттєві зрушення в освіті, що відбуваються в усьому світі, достатньо чітко виявилися в необхідності її ціннісно-смислової переорієнтації та когнітивно-комунікативної інтеграції навчання і виховання усіх суб’єктів освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BD Теоретична філософія |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Користувач, що депонує: | Кафедра філософії |
Дата внесення: | 27 Трав 2019 10:40 |
Останні зміни: | 30 Жов 2020 12:46 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3311 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |