МДПУ репозиторій

Комунікативно-діалогічний поворот в освіті як предмет осмислення філософів

Троїцька, Т. С. та Тараненко, Г. (2018) Комунікативно-діалогічний поворот в освіті як предмет осмислення філософів. Формування стратегії міжнародної комунікації особистості учня в онтогенезі: від методики до методології : тези Міжнар. наук.-практ. конф. (13-14 вересня 2018 р., м. Мелітополь). с. 210-212.

[img]
Перегляд
Text
Троїцька Т_Тараненко Г.pdf

Скачати (468kB) | Перегляд

Резюме

Суттєві зрушення в освіті, що відбуваються в усьому світі, достатньо чітко виявилися в необхідності її ціннісно-смислової переорієнтації та когнітивно-комунікативної інтеграції навчання і виховання усіх суб’єктів освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BD Теоретична філософія
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії
Користувач, що депонує: Кафедра філософії
Дата внесення: 27 Трав 2019 10:40
Останні зміни: 30 Жов 2020 12:46
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3311

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу