Білецька, М. В. та Федорова, О. В. (2018) Проблеми скрипічної виконавської школи в контексті сучасної музичної педагогіки. Педагогіка мистецтва для культурного зростання особистості впродовж життя: за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 9-13.
|
Text
tezu.pdf Скачати (506kB) | Перегляд |
Резюме
Українське музичне виконавство на початку XXI століття є складним родовим утворенням музичного мистецтва, невід’ємною складовою всесвітньої музичної культури (виконавського процесу взагалі) та феноменом, що виявляє індивідуальні риси, національна специфіка якого тісно пов’язана з історичними умовами формування та розвитку виконавської практики, впливом яскравих особистостей та теоретичних досліджень змісту виконавського мистецтва. Проблема музичного виконавства – в центрі уваги сучасної наукової думки. Пріоритетними напрямками сучасного музикознавства є: історія, теорія і практика виконавського мистецтва та інструментарію; культурологічні проблеми композиторської і виконавської творчості; інтерпретаційні аспекти музичного виконавства; композиторське стилеутворювання, як передумова виконавської інтерпретації; семантика музичного твору; сучасні проблеми музичної педагогіки.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 27 Трав 2019 11:37 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3293 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |