МДПУ репозиторій

Проблеми скрипічної виконавської школи в контексті сучасної музичної педагогіки

Білецька, М. В. та Федорова, О. В. (2018) Проблеми скрипічної виконавської школи в контексті сучасної музичної педагогіки. Педагогіка мистецтва для культурного зростання особистості впродовж життя: за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 9-13.

[img]
Перегляд
Text
tezu.pdf

Скачати (506kB) | Перегляд

Резюме

Українське музичне виконавство на початку XXI століття є складним родовим утворенням музичного мистецтва, невід’ємною складовою всесвітньої музичної культури (виконавського процесу взагалі) та феноменом, що виявляє індивідуальні риси, національна специфіка якого тісно пов’язана з історичними умовами формування та розвитку виконавської практики, впливом яскравих особистостей та теоретичних досліджень змісту виконавського мистецтва. Проблема музичного виконавства – в центрі уваги сучасної наукової думки. Пріоритетними напрямками сучасного музикознавства є: історія, теорія і практика виконавського мистецтва та інструментарію; культурологічні проблеми композиторської і виконавської творчості; інтерпретаційні аспекти музичного виконавства; композиторське стилеутворювання, як передумова виконавської інтерпретації; семантика музичного твору; сучасні проблеми музичної педагогіки.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 27 Трав 2019 11:37
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3293

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу