Підварко, Тетяна (2017) Особистісно орієнтований підхід у процесі музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Pedagogika. Badania podstawowe і stosowane: wyzwania I wyniki. с. 98-100.
|
Text
_pidvarko.pdf Скачати (418kB) | Перегляд |
Резюме
Професійна підготовка вчителя музичного мистецтва тісно пов’язана з тією гуманістичною парадигмою яка сьогодні поширена в освіті в тому числі і в мистецькій. Саме особистісно орієнтований підхід є тим конкретним механізмом практичної реалізації вимог гуманізації і гуманітаризації, що обумовлює необхідність зміни взаємин в освітньому процесі між викладачами і студентами. формування музично-виконавської компетенції на основі особистісно орієнтованого підходу полягає в розвитку студентів до самоосвіти, придбання власного досвіду; досягнення такого рівня освіченості, який співвідноситься з особистістю студента.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 24 Трав 2019 08:59 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3284 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |