Шаров, С. В. (2012) Організація самостійної роботи студентів у контексті болонського процесу. Психологічні науки: проблеми і здобутки. Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання», 2 (1). с. 398-402.
|
Text
Sharov_2012_398.pdf Скачати (159kB) | Перегляд |
Резюме
Інтеграція України в європейський освітній простір вимагає від вищої школи значних змін у підготовці майбутніх фахівців. У зв’язку з цим актуальності набуває проблема самостійної роботи, що є основою будь-якої освіти, зокрема професійної. Проаналізовано сучасний стан впровадження Болонського процесу, наведено переваги та недоліки. Подано деякі напрямки організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 17 Трав 2019 05:45 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3240 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |