Сегеда, Наталя (2011) Зміст індивідуально-професійного ресурсу викладача музичного мистецтва у вимірах праксеологічного підходу. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія (35). с. 269-274.
|
Text
наукові записки 2011.pdf Скачати (692kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто зміст індивідуально-професійного ресурсу викладача музичного мистецтва у категоріях праксіолоігчного підходу, які визначають характеристики реінтеграції пеадгогічної реальності і викладача музичного мистецтва як успішного субєкта трансфесіоналізації.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | професор Наталя Сегеда |
Дата внесення: | 23 Трав 2019 13:02 |
Останні зміни: | 09 Груд 2020 09:26 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3233 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |