Сегеда, Наталя (2009) Холістсько-емерджентні концепти педагогіки музичного мистецтва. Наукові записки Педагогіка Історія (84). с. 211-221. ISSN 966-660-016-1
|
Text
наукові записки 2009 вип 84.pdf Скачати (694kB) | Перегляд |
Резюме
Автор пропонує змістовні тези холістсько-емерджентних концептів педагогіки музичного мистецтва, які вважає рамочним конструктом професійного зростання викладача музичного мистецтва.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | професор Наталя Сегеда |
Дата внесення: | 24 Трав 2019 11:46 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3216 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |