Шевченко, Юлія (2015) Залучення до духовних цінностей як засіб гармонізації духовно-морального розвитку молодших школярів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 160-165. ISSN 2219-5203
Text
29.pdf Скачати (566kB) |
Резюме
У статті розглядаються питання пошуку шляхів духовно-морального розвитку молодших школярів через залучення їх до духовних цінностей як засобу гармонізації особистості. Пропонується теоретичне осмислення й виконання соціально-виховних завдань розвитку особистості в умовах гармонізації середовища й модернізації сучасної української системи освіти. Наголошується, що процес ефективного духовно-морального виховання учнів початкової школи забезпечується шляхом залучення їх до духовних цінностей як основного засобу гармонізації духовно-морального розвитку молодших школярів. Молодший шкільний вік є найбільш сприятливим, або сенситивним періодом для прищеплення дитині духовних цінностей. Значна частина моральних переконань формується саме в цьому віці й залишається з людиною на все життя. Гармонізація тісно пов’язана з моральним вихованням, оскільки краса є своєрідним регулятором людських взаємин. Гармонійно дитина розвивається не в стихійних умовах, а під дією цілеспрямованих, послідовних, педагогічно продуманих впливів. Тільки цілісна система виховання здатна забезпечити гармонійний розвиток особистості кожного школяра.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 03 Лют 2016 07:11 |
Останні зміни: | 27 Трав 2021 12:20 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/32 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |