Савлук, І. В. (2018) Сутність психомоторних здібностей особистості та їх роль у музичному інструментальному виконавстві. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. пр., 25 (2). с. 90-98. ISSN 2309-9763
|
Text
img339-конвертирован.pdf Скачати (2MB) | Перегляд |
|
|
Text
Savluk 1-конвертирован.pdf Скачати (310kB) | Перегляд |
Резюме
У статті висвітлюються питання, пов’язані з рухово-моторним аспектом музичного інструментального виконавства, визначаються дефініції таких понять як психомоторика, ідеомоторика, психомоторні здібності. До того ж розглядається ідеомоторний процес та його важливі структурні елементи, такі як: уявлення, відтворення, дія. На основі вивчення наукових першоджерел та існуючої музично-виконавської практики здійснено аналіз сутності моторних дій, рухів, сходинок їх програмування, ієрархії та поліфункціональності побудови, регуляції, а також двоколової схеми їх керування. Звертається увага на змістовне наповнення та ідейну орієнтованість основних напрямків в теорії піанізму.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | M Музика і книги про музику > M Музика |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | І.В. Савлук |
Дата внесення: | 13 Трав 2019 12:02 |
Останні зміни: | 18 Січ 2021 16:57 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3192 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |