МДПУ репозиторій

Виховання ціннісно-орієнтованої особистості як соціальна функція сучасної вищої школи

Александров, Денис (2014) Виховання ціннісно-орієнтованої особистості як соціальна функція сучасної вищої школи. Українознавчий альманах (16). с. 75-79. ISSN 2520-2626

[img]
Перегляд
Text
Ukralm_2014_16_17.pdf

Скачати (420kB) | Перегляд

Резюме

Трансформація соціокультурних уявлень, зміна інструментальних ціннісних орієнтацій студентської молоді примушує по-новому подивитись на соціальну функцію сучасної вищої школи. Автори статті аналізують переваги гуманістичного підходу у вихованні ціннісно-орієнтованої особистості, соціально активного фахівця з широкими демократичними переконаннями, професійною етикою і відповідальністю. Аналітичною платформою дослідження проблеми становлення ціннісно-орієнтованої особистості стали теоретико-методологічні надбання постнекласичної соціології. Приділяється увага складнощам та перспективам ціннісного вибору в умовах багатозначного, динамічного соціокультурного простору.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра історії
Дата внесення: 13 Трав 2019 11:50
Останні зміни: 29 Січ 2021 17:14
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3187

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу