Сегеда, Наталя (2010) Теоретичні імперативи постдипломної професійної освіти викладача музичного мистецтва. Педагогічні науки та освіта (7). с. 234-241.
|
Text
педагогічні науки та освіта 2010.pdf Скачати (587kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто суперечності безперервної освіти викладача музичного мистецтва, питання, які їх супроводжують і вимагають вирішення у контексті післядипломної професійної освіти як індивідуальної траєкторії формування пофесійно-педагоігчної якості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | професор Наталя Сегеда |
Дата внесення: | 21 Трав 2019 11:01 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3169 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |