Сегеда, Наталя (2017) Якість фахової підготовки майбутнього вчителя мистецтва у вимірі цивілізаційних викликів до інституту вітчизняної вищої освіти. Сучасна мистецька освіта. с. 16-19.
|
Text
матеріали читання Авдієвського 2017.pdf Скачати (326kB) | Перегляд |
Резюме
Дослідницько-інноваційний тип цивілізаційного розвитку актуалізує суперечність між зростанням динаміки систематизації інформації в наукове знання та інертністю наукової рефлексії специфіки педагогізації зазначеного процесу задля освіти людини протягом життя, формуванням у неї мотивації до оновлення соціального і професійного знання, його критичного переосмислення і вітально-аксіологічної об"єктивації.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | професор Наталя Сегеда |
Дата внесення: | 22 Трав 2019 08:50 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3164 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |