МДПУ репозиторій

Акмеологічні критерії концептуалізації якості професійної педагогічної освіти

Сегеда, Наталя (2015) Акмеологічні критерії концептуалізації якості професійної педагогічної освіти. Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм: проблеми теорії і практики підготовки та перепідготовки освітянських кадрів. с. 6-8. ISSN 978-966-931-042-2

[img]
Перегляд
Text
матеріали конф київ 2015внесено1.pdf

Скачати (382kB) | Перегляд

Резюме

Сучасний соціокультурний стан України демонструє потребу в євроінтеграційних процесах, що становлять перед професійною освітою завдання, які актуалізують широке впровадження європейської культури якості.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: професор Наталя Сегеда
Дата внесення: 22 Трав 2019 08:52
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3163

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу