МДПУ репозиторій

Етнопедагогічні максими музично-педагогічної спадщини ХІХ-ХХ ст. у контексті етнокульторологічного підходу

Сегеда, Наталя (2014) Етнопедагогічні максими музично-педагогічної спадщини ХІХ-ХХ ст. у контексті етнокульторологічного підходу. Проблеми сучасної педагогічної освіти, 45 (3). с. 202-210.

[img]
Перегляд
Text
sndtc0f2.pdf

Скачати (919kB) | Перегляд

Резюме

Стаття присвячена визначенню основного смислу етнокультурологічного підходу, який полягає у ресемантизації автентичних традицій музичного розвитку дитини із застосуванням принципів інтеграції і культуровідповідності.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: професор Наталя Сегеда
Дата внесення: 13 Трав 2019 12:16
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3161

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу