Сегеда, Наталя (2014) Етнопедагогічні максими музично-педагогічної спадщини ХІХ-ХХ ст. у контексті етнокульторологічного підходу. Проблеми сучасної педагогічної освіти, 45 (3). с. 202-210.
|
Text
sndtc0f2.pdf Скачати (919kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена визначенню основного смислу етнокультурологічного підходу, який полягає у ресемантизації автентичних традицій музичного розвитку дитини із застосуванням принципів інтеграції і культуровідповідності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | професор Наталя Сегеда |
Дата внесення: | 13 Трав 2019 12:16 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3161 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |