МДПУ репозиторій

Вітально-аксіологічний підхід як критерій гармонізації культурно-освітнього простору майбутнього вчителя музичного мистецтва та хореографії

Сегеда, Наталя (2014) Вітально-аксіологічний підхід як критерій гармонізації культурно-освітнього простору майбутнього вчителя музичного мистецтва та хореографії. Час мистецької освіти. с. 50-54. ISSN 978-617-7188-40-6

[img]
Перегляд
Text
sndtc2e0.pdf

Скачати (604kB) | Перегляд

Резюме

Професійні засоби, якими користуються вчителя музичного мистецтва та хореографії, за своєю природою гуманітарні, адже це такі психофізіологічні інструменти, як мозок, свідомість, сприйняття, мислення, синтез мов, кінесика та інші, тобто такі витончені субстанції, що потребують турботи і культивування з боку оточення і самого викладача.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: професор Наталя Сегеда
Дата внесення: 13 Трав 2019 12:20
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3160

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу