MDPU Repository

Принципи й методологічні підходи до розвитку пам'яті в навчальній діяльності

Білецька, Марина (2017) Принципи й методологічні підходи до розвитку пам'яті в навчальній діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (18). pp. 60-67. ISSN 2219-5203

[img]
Preview
Text
Nvmdpu_2017_1_11.pdf

Download (615kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто принципи й методологічні підходи до розвитку пам’яті в навчальній діяльності. Висвітлено теоретичні основи дослідження пам’яті: основні наукові положення її функціонування, механізми розвитку й особливості процесу запам’ятовування. Розкрито специфіку пам’яті музиканта не тільки в психолого- педагогічному аспекті, а й у зв’язку з професійною діяльністю виконавця.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Depositing User: admin admin mdpu
Date Deposited: 22 Apr 2019 12:24
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3086

Actions (login required)

View Item View Item