Білецька, Марина (2017) Принципи й методологічні підходи до розвитку пам'яті в навчальній діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (18). с. 60-67. ISSN 2219-5203
|
Text
Nvmdpu_2017_1_11.pdf Скачати (615kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто принципи й методологічні підходи до розвитку пам’яті в навчальній діяльності. Висвітлено теоретичні основи дослідження пам’яті: основні наукові положення її функціонування, механізми розвитку й особливості процесу запам’ятовування. Розкрито специфіку пам’яті музиканта не тільки в психолого- педагогічному аспекті, а й у зв’язку з професійною діяльністю виконавця.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 22 Квіт 2019 12:24 |
Останні зміни: | 05 Жов 2020 09:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3086 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |