Мачинська, Наталія (2014) Модель педагогічної освіти магістрантів вищих навчальних за-кладів непедагогічного профілю в контексті акмеологічного підходу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 53-58. ISSN 2219-5203
Text
826-1737-1-PB.pdf Скачати (287kB) |
Резюме
Автор статті в контексті акмеологічного підходу пропонує окремі результати дослідження проблеми педагогічної освіти магістрантів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. Із метою формування конкурентоспроможності, готовності до навчання та підвищення професійної майстерності впродовж життя, схарактеризовані окремі моделі педагогічної освіти: педагогічна, компетентнісного зростання, комплексна та фахово-педагогічна.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 03 Бер 2016 14:26 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/302 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |