Андрущенко, С. (2018) SMM та її основні переваги серед інших видів реклами. In: Міжнародна науково-практична мультидисциплінарна інтернет-конференція «Сучасні технології в умовах освітньої парадигми інформаційно-комунікативного суспільства», 26, Запоріжжя.
Text
MNK_40 (1).pdf Скачати (161kB) |
Резюме
Із поміж усіх наявних видів реклами, дослідити та визначити рекламу в соціальних мережах, як одну із самих ефективних та матеріально-незатратних.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 18 Бер 2019 07:28 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2930 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |