МДПУ репозиторій

SMM та її основні переваги серед інших видів реклами

Андрущенко, С. (2018) SMM та її основні переваги серед інших видів реклами. In: Міжнародна науково-практична мультидисциплінарна інтернет-конференція «Сучасні технології в умовах освітньої парадигми інформаційно-комунікативного суспільства», 26, Запоріжжя.

[img] Text
MNK_40 (1).pdf

Скачати (161kB)

Резюме

Із поміж усіх наявних видів реклами, дослідити та визначити рекламу в соціальних мережах, як одну із самих ефективних та матеріально-незатратних.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 18 Бер 2019 07:28
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2930

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу