Фурса, В. (2018) Маркетинг як інноваційна складова в діяльності фірми. In: Міжнародна науково-практична мультидисциплінарна інтернет-конференція «Сучасні технології в умовах освітньої парадигми інформаційно-комунікативного суспільства», 26, Запоріжжя.
Text
MNK_107.pdf Скачати (140kB) |
Резюме
Сьогодні маркетинг виступає як спосіб діяльності підприємців і специфічний підхід до господарювання за ринкових умов. Сучасний маркетинг - це особлива галузь економічної науки, яка займається вирішенням проблем раціоналізації у широкому розумінні шляхом розробки відповідного інструментарію.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 18 Бер 2019 07:44 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2929 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |