МДПУ репозиторій

Маркетинг як інноваційна складова в діяльності фірми

Фурса, В. (2018) Маркетинг як інноваційна складова в діяльності фірми. In: Міжнародна науково-практична мультидисциплінарна інтернет-конференція «Сучасні технології в умовах освітньої парадигми інформаційно-комунікативного суспільства», 26, Запоріжжя.

[img] Text
MNK_107.pdf

Скачати (140kB)

Резюме

Сьогодні маркетинг виступає як спосіб діяльності підприємців і специфічний підхід до господарювання за ринкових умов. Сучасний маркетинг - це особлива галузь економічної науки, яка займається вирішенням проблем раціоналізації у широкому розумінні шляхом розробки відповідного інструментарію.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 18 Бер 2019 07:44
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2929

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу