MDPU Repository

Ґендерний вимір освітнього менеджменту: аналіз дискурсивних практик

Дороніна, Тетяна (2014) Ґендерний вимір освітнього менеджменту: аналіз дискурсивних практик. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). pp. 15-20. ISSN 2219-5203

[img] Text
820-1804-1-PB.pdf

Download (641kB)

Abstract

У статті йдеться про появу новітньої модифікації освітнього менеджменту – ґендерний менеджмент, сутність якого полягає в уведенні ґендерного виміру. Ґендерний вимір слід розглядати не з позиції зіставлення чи протиставлення чоловіків і жінок, а з позиції подолання наявних в управлінні дискримінаційних практик щодо ґендеру й розробки управлінських стратегій, які дають змогу уникнути можливих проявів ґендерної сегрегації на робочому місці.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: admin admin mdpu
Date Deposited: 03 Mar 2016 14:24
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/290

Actions (login required)

View Item View Item