Дороніна, Тетяна (2014) Ґендерний вимір освітнього менеджменту: аналіз дискурсивних практик. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 15-20. ISSN 2219-5203
Text
820-1804-1-PB.pdf Скачати (641kB) |
Офіційний URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/nv/article/view/8...
Резюме
У статті йдеться про появу новітньої модифікації освітнього менеджменту – ґендерний менеджмент, сутність якого полягає в уведенні ґендерного виміру. Ґендерний вимір слід розглядати не з позиції зіставлення чи протиставлення чоловіків і жінок, а з позиції подолання наявних в управлінні дискримінаційних практик щодо ґендеру й розробки управлінських стратегій, які дають змогу уникнути можливих проявів ґендерної сегрегації на робочому місці.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 03 Бер 2016 14:24 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/290 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |