МДПУ репозиторій

Ґендерний вимір освітнього менеджменту: аналіз дискурсивних практик

Дороніна, Тетяна (2014) Ґендерний вимір освітнього менеджменту: аналіз дискурсивних практик. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 15-20. ISSN 2219-5203

[img] Text
820-1804-1-PB.pdf

Скачати (641kB)

Резюме

У статті йдеться про появу новітньої модифікації освітнього менеджменту – ґендерний менеджмент, сутність якого полягає в уведенні ґендерного виміру. Ґендерний вимір слід розглядати не з позиції зіставлення чи протиставлення чоловіків і жінок, а з позиції подолання наявних в управлінні дискримінаційних практик щодо ґендеру й розробки управлінських стратегій, які дають змогу уникнути можливих проявів ґендерної сегрегації на робочому місці.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 03 Бер 2016 14:24
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/290

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу