Єрмоленко, С. І. та Чупрун, Л. Л. (2014) Лінгводидактичні засади наступності у вивченні синтаксису (8-9 класи). Мова. Свідомість. Концепт (4). с. 292-296. ISSN 978-617-7055-81-3
Text
Макет сборника №4 2014-292-296.pdf Скачати (151kB) |
Резюме
Питання наступності в лінгводидактиці є злободенним. «Наступність у навчанні мови реалізується через опору на засвоєний і вивчений учнями матеріал, на основі якого взаємодіють старі й нові знання, у результаті чого утворюється система міцних і глибоких знань, умінь і навичок, пов’язана з перспективністю навчання мови». Актуальність статті полягає у тому, що розв’язання проблеми наступності у навчанні між 8–9 класами дає змогу учням ефективно засвоювати синтаксичний матеріал як з теоретичного, так і практичного боку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Користувач, що депонує: | Кафедра української мови |
Дата внесення: | 18 Лют 2019 13:43 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2884 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |