МДПУ репозиторій

Нові можливості організації діяльності тьютора дистанційного навчання у moodle 3.2

Осадча, К. П. (2017) Нові можливості організації діяльності тьютора дистанційного навчання у moodle 3.2. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 187-191. ISSN 978-617-7346-69-1

[img] Text
Осадча zb_2017_02_06-17.pdf

Скачати (347kB)

Резюме

У статті наведено функції тьютора дистанційного навчання. Автор описує результати аналізу нових можливостей системи управління навчанням Moodle версії 3.2 для організації діяльності тьютора в умовах дистанційного навчання. Розглядаються засоби розміщення якісної інформації навчального характер, організації спілкування зі слухачами та нові типи питань тестів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 04 Лют 2019 13:38
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2823

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу