Ракович, В. А. (2017) Аналіз засобів розробки ігор для навчання майбутніх інженерів-програмістів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 211-216. ISSN 978-617-7346-69-1
Text
Ракович zb_2017_02_06-7.pdf Скачати (355kB) |
Резюме
У статті автором проаналізовано такі засоби розробки ігор як рушії, серед яких виділено і описано п’ять груп, а саме: програми для створення 2D ігор, програми для створення 3D ігор, кросплатформні ігрові рушії, програми для розробки масових багатокористувацьких онлайн-ігор, програми для створення браузерних ігор, програми для створення ігор на мобільних телефонах. Зроблено висновок про доцільність вивчення таких засобів як HTML5, мов програмування С / С++ та Lua, різних представників груп рушіїв для розробки ігор.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 05 Лют 2019 10:27 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2813 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |