Єрмоленко, С. І. та Шевчик, Г. С. (2018) Комплексний підхід до вивчення фонетики в загальноосвітніх навчальних закладах. актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві : матеріали 4 Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 29-34.
Text
Збірник МАТЕРІАЛИ ІV МІЖНАРОДНОЇ НАУК-29-34 (1).pdf Скачати (380kB) |
Резюме
Актуальність дослідження полягає у тому, що ми пропонуємо вивчати фонетику в загальноосвітніх навчальних закладах на основі текстів, в яких, окрім фонетичного розбору слів, пропонувати орфографічний та орфоепічний аналіз слів.Мета дослідження полягає у тому, щоб дати учням 5–6 класів загальне уявлення про фонетичну систему сучасної української мови разом із прикладними науками – орфографією та орфоепією. Відповідно до мети поставлено такі завдання: 1) визначити завдання фонетики на сучасному етапі; 2) проаналізувати сучасні програми «Українська мова» для 5–6 класів; 3) визначити специфіку викладання фонетики, орфографії та орфоепії; 4) узагальнити дібраний матеріал до комплексного навчання фонетики в 5–6 класах. Досліджували цю проблему Л. В. Скуратівський, І. П. Ющук та інші вчені-мовознавці.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Користувач, що депонує: | Кафедра української мови |
Дата внесення: | 12 Лют 2019 13:07 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2750 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |