МДПУ репозиторій

Комплексний підхід до вивчення фонетики в загальноосвітніх навчальних закладах

Єрмоленко, С. І. та Шевчик, Г. С. (2018) Комплексний підхід до вивчення фонетики в загальноосвітніх навчальних закладах. актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві : матеріали 4 Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 29-34.

[img] Text
Збірник МАТЕРІАЛИ ІV МІЖНАРОДНОЇ НАУК-29-34 (1).pdf

Скачати (380kB)

Резюме

Актуальність дослідження полягає у тому, що ми пропонуємо вивчати фонетику в загальноосвітніх навчальних закладах на основі текстів, в яких, окрім фонетичного розбору слів, пропонувати орфографічний та орфоепічний аналіз слів.Мета дослідження полягає у тому, щоб дати учням 5–6 класів загальне уявлення про фонетичну систему сучасної української мови разом із прикладними науками – орфографією та орфоепією. Відповідно до мети поставлено такі завдання: 1) визначити завдання фонетики на сучасному етапі; 2) проаналізувати сучасні програми «Українська мова» для 5–6 класів; 3) визначити специфіку викладання фонетики, орфографії та орфоепії; 4) узагальнити дібраний матеріал до комплексного навчання фонетики в 5–6 класах. Досліджували цю проблему Л. В. Скуратівський, І. П. Ющук та інші вчені-мовознавці.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Користувач, що депонує: Кафедра української мови
Дата внесення: 12 Лют 2019 13:07
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2750

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу