МДПУ репозиторій

Біоадекватні уроки з фонетики на засадах ноосферної освіти

Єрмоленко, С. І. та Стовбур, В. О. (2018) Біоадекватні уроки з фонетики на засадах ноосферної освіти. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 24-29. ISSN 978-617-7055-74-6

[img] Text
Збірник МАТЕРІАЛИ ІV МІЖНАРОДНОЇ НАУК-24-29 (1).pdf

Скачати (447kB)

Резюме

На нашу думку, фонетику в загальноосвітніх навчальних закладах найкраще вивчати в комплексі з усіма рівнями мови (синтаксисом, морфологією, лексикою і фразеологією), а не лише з орфоепією, орфографією, графікою. Це можливо лише, якщо послуговуватися текстами, які виховують патріотичні почуття, знайомлять з українськими традиціями, розвивають уявлення про сучасний світ, передбачають поглиблення знань через самоосвіту. Актуальність дослідження полягає у тому, що ми пропонуємо вивчення ноосферної освіти через призму біоадекватних уроків з української мови на різних етапах навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, а саме фонетики в 5–6 класах. Досліджували проблему студіювання ноосферної освіти у своїх працях Н. Маслова, Л. Скуратівський, А. Хуторський, Н. Юрчук, Л. Кожухівська (із методичного боку); Е. Ленуа, В. Вернадський, В. Барякін, О. Потапенко, В. Карелін (із філософського боку).

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Користувач, що депонує: Кафедра української мови
Дата внесення: 13 Лют 2019 13:23
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2749

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу