МДПУ репозиторій

Специфіка методики навчання української мови як іноземної

Єрмоленко, С. І. (2014) Специфіка методики навчання української мови як іноземної. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (13). с. 260-265. ISSN 2219-5203

[img] Text
Nvmdpu_2014_2_44.pdf

Скачати (481kB)

Резюме

Тема нашого дослідження є актуальною для викладача-практика, оскільки дає змогу ефективно використовувати у викладанні пасивну, активну й інтерактивну моделі навчання. Метою нашого дослідження є опис навчальної програми, методів і прийомів ефективного впровадження компетентнісного підходу у систему навчання іноземних громадян. Основні завдання нашого дослідження: 1) визначення складових компетентнісного підходу; 2) з’ясування сучасного погляду на саме значення поняття; 3) виявлення комунікативних компетентностей у іноземних громадян; 4) опис навчальної програми з української мови як іноземної для підготовчих курсів. Над проблемами компетентнісного підходу у навчанні іноземцями іншої мови працювали А. Бермус, Дж. Боуден, С. Воробйова, Н. Зайченко, М. Лейтер, С, Маслач, А. Мейх’ю, Дж. Равен, Е. Тоффлер, Р. Уайт, Р. Хайгерті.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української мови > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра української мови
Дата внесення: 07 Лют 2019 08:28
Останні зміни: 07 Жов 2020 12:42
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2742

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу