Єрмоленко, С. І. (2014) Специфіка методики навчання української мови як іноземної. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (13). с. 260-265. ISSN 2219-5203
Text
Nvmdpu_2014_2_44.pdf Скачати (481kB) |
Резюме
Тема нашого дослідження є актуальною для викладача-практика, оскільки дає змогу ефективно використовувати у викладанні пасивну, активну й інтерактивну моделі навчання. Метою нашого дослідження є опис навчальної програми, методів і прийомів ефективного впровадження компетентнісного підходу у систему навчання іноземних громадян. Основні завдання нашого дослідження: 1) визначення складових компетентнісного підходу; 2) з’ясування сучасного погляду на саме значення поняття; 3) виявлення комунікативних компетентностей у іноземних громадян; 4) опис навчальної програми з української мови як іноземної для підготовчих курсів. Над проблемами компетентнісного підходу у навчанні іноземцями іншої мови працювали А. Бермус, Дж. Боуден, С. Воробйова, Н. Зайченко, М. Лейтер, С, Маслач, А. Мейх’ю, Дж. Равен, Е. Тоффлер, Р. Уайт, Р. Хайгерті.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української мови > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра української мови |
Дата внесення: | 07 Лют 2019 08:28 |
Останні зміни: | 07 Жов 2020 12:42 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2742 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |