МДПУ репозиторій

Методика навчання лексики та фразеології на засадах лінгводидактичного принципу наступності

Єрмоленко, С. І. (2016) Методика навчання лексики та фразеології на засадах лінгводидактичного принципу наступності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (17). с. 103-114. ISSN 2219-5203

[img] Text
Nvmdpu_2016_2_18 (1).pdf

Скачати (541kB)

Резюме

у статті ми пропонуємо науково-теоретичне обґрунтування та практичну реалізацію методики навчання лексики і фразеології на засадах лінгводидактичного принципу наступності. Автором пропонується система тренувальних завдань різного характеру для розвитку лексико-семантичних умінь і набуттю мовленнєвих навичок.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української мови > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра української мови
Дата внесення: 07 Лют 2019 08:48
Останні зміни: 07 Жов 2020 12:38
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2741

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу