МДПУ репозиторій

Сучасний дидактичний засіб – електронний інтерактивний плакат

Таблер, Т. І. (2013) Сучасний дидактичний засіб – електронний інтерактивний плакат. Розвиток сучасної природничо-математичної освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (21-28 жовтня 2013 року), 4 (14). ISSN 2223-4551

[img] Text
Tabler.pdf

Скачати (277kB)

Резюме

У сучасному суспільстві перед педагогами все частіше стає питання впровадження засобів нових інформаційних технологій до навчальн ого процесу. Актуальності набуває застосування на практиці мультимедійних, інтерактивн их технологій, сутність яких ґрунтується на постійній активній взаємодії учнів та вчителя . Термін «інтерактивність» походить від англійського слова interaction , яке в пе рекладі означає «взаємодію». Інтерактивність – це двосторонній діалог між викладачами та учнями, мета якого допомогти учневі перетворити інформацію загального характеру в особисте знання. Педагогічний досвід свідчить про те, що взаємодію між вчителем та у чнями досить зручно реалізувати з використання м комп`ютерної техніки . Яскравим прикладом сучасного комп’ютерно - орієнтованого засобу є інтерактивна дошка, використання якої ми н еодноразово описували в попередніх працях. Застосування інтерактивної дошки посп рияло появі наочно - дидактичних засобів більш високої, ніж традиційні, якості – інтерактивного е лектронного плакату.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики
Користувач, що депонує: Кафедра математики і фізики
Дата внесення: 23 Січ 2019 12:01
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2669

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу