МДПУ репозиторій

Практика організації діалогу вчителя та учнів на уроках математики із застосуванням інтерактивних технічних засобів

Таблер, Т. І. (2018) Практика організації діалогу вчителя та учнів на уроках математики із застосуванням інтерактивних технічних засобів. Формування стратегії міжкультурної комунікації особистості учня в онтогенезі: від методики до методології:тези міжнародної науково-практичної конференції (13-14 вересня 2018р., м.Мелітополь). с. 268-271.

[img] Text
Таблер.pdf

Скачати (422kB)

Резюме

Взаємодія вчителя та учнів на уроках математики сприяє проведенню продуктивного навчання. Розглядаючи діалог між вчителем та учнями на уроках математики, перш за все, звернемося до поняття методів навчання в методиці навчання математики. Українські дослідники, педагоги розглядали це поняття, тлумачили його та надавали класифікацію за різними ознаками.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра математики і фізики
Дата внесення: 22 Січ 2019 12:37
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2666

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу