MDPU Repository

Практика організації діалогу вчителя та учнів на уроках математики із застосуванням інтерактивних технічних засобів

Таблер, Т. І. (2018) Практика організації діалогу вчителя та учнів на уроках математики із застосуванням інтерактивних технічних засобів. Формування стратегії міжкультурної комунікації особистості учня в онтогенезі: від методики до методології:тези міжнародної науково-практичної конференції (13-14 вересня 2018р., м.Мелітополь). pp. 268-271.

[img] Text
Таблер.pdf

Download (422kB)

Abstract

Взаємодія вчителя та учнів на уроках математики сприяє проведенню продуктивного навчання. Розглядаючи діалог між вчителем та учнями на уроках математики, перш за все, звернемося до поняття методів навчання в методиці навчання математики. Українські дослідники, педагоги розглядали це поняття, тлумачили його та надавали класифікацію за різними ознаками.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Q Наука > QA Математика
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Кафедра математики і фізики
Date Deposited: 22 Jan 2019 12:37
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2666

Actions (login required)

View Item View Item