Таблер, Т. І. (2018) Практика організації діалогу вчителя та учнів на уроках математики із застосуванням інтерактивних технічних засобів. Формування стратегії міжкультурної комунікації особистості учня в онтогенезі: від методики до методології:тези міжнародної науково-практичної конференції (13-14 вересня 2018р., м.Мелітополь). с. 268-271.
Text
Таблер.pdf Скачати (422kB) |
Резюме
Взаємодія вчителя та учнів на уроках математики сприяє проведенню продуктивного навчання. Розглядаючи діалог між вчителем та учнями на уроках математики, перш за все, звернемося до поняття методів навчання в методиці навчання математики. Українські дослідники, педагоги розглядали це поняття, тлумачили його та надавали класифікацію за різними ознаками.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 22 Січ 2019 12:37 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2666 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |