МДПУ репозиторій

Застосування спеціалізованого педагогічного програмного комплексу у процесі вивчення програмування у восьмому класі

Маловічко, О. та Конюхов, С. Л. (2017) Застосування спеціалізованого педагогічного програмного комплексу у процесі вивчення програмування у восьмому класі. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (4). с. 38-55. ISSN ISSN: 2521-1234 online

[img] Text
Конюхов, Маловичко.pdf

Скачати (497kB)
Офіційний URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/itse

Резюме

У статті проведено аналіз наукових досліджень, присвячених сучасному стану шкільної інформатики. Серед багатьох проблем науковці і практики відзначають надмірну технологізацію і послаблення фундаментальної складової цього курсу. Вони пропонують шляхи подолання цих недоліків, наголошуючи зокрема, що необхідно приділяти більшу увагу навчанню школярів алгоритмізації і програмування. У статті розглядається один з напрямів підвищення якості вивчення програмування – використання на уроках спеціалізованих програмних засобів, які дозволяють в автоматизованому режимі надавати учням задачі для розв’язання і перевіряти написані програми. Запропоновано варіант реалізації такого засобу (однокористувацька програма, яка складається з компоненту учня і компоненту вчителя), наведено опис інтерфейсу й інструкція для користувачів програми.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 22 Січ 2019 13:22
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2658

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу