Омельяненко, Галина (2014) Дослідницька компетентність у структурі професійної компетентності майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 182-188. ISSN 2219-5203
Text
921-1946-1-PB.pdf Скачати (493kB) |
Резюме
У статті розглянуто структуру та зміст професійної компетентності вчителя. Визначено види професійно-педагогічної діяльності (перспективно-діагностична, орієнтаційно-прогностична, конструктивно-проектувальна, організаторська, інформаційно-пояснювальна, комунікативно-стимулювальна, аналітико-оцінювальна, дослідницько-творча) і компоненти умов її ефективної реалізації у фахівців фізичного виховання і спорту. З’ясовано структуру та зміст професійної компетентності майбутнього фахівця із фізичного виховання і спорту (методична, дослідницька, управлінська, інформаційна, комунікативна та рефлексивна). Виокремлено зміст дослідницької компетентності майбутнього фахівця з фізичного виховання і спорту та виявлено педагогічні умови її формування.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 25 Лют 2016 14:59 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/260 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |