МДПУ репозиторій

Семантичний диференціал як метод наукового дослідження хмаро орієнтованого навчального середовища ЗНЗ

Литвинова, Світлана (2014) Семантичний диференціал як метод наукового дослідження хмаро орієнтованого навчального середовища ЗНЗ. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 147-157. ISSN 2219-5203

[img] Text
917-1941-1-PB.pdf

Скачати (4MB)

Резюме

Одним із важливих аспектів упровадження ІКТ, зокрема хмаро орієнтованих, у навчально-виховний процес стала потреба в наукових підходах та рішеннях щодо визначення їх ефективності та доцільності. У статті проаналізовано науково-методичну літературу, дисертаційні дослідження, узагальнено досвід використання методів оцінювання ефективності новітніх технологій, здійснено опис і визначено метод семантичного диференціала для підрахунку ефективності спроектованої моделі хмаро орієнтованого навчального середовища (ХОНС) загальноосвітнього навчального закладу, розроблено 12 біполярних шкал для оцінювання ефективності ХОНС; визначено метод для узагальнення експертної оцінки результатів (метод Дельфі), а також методи узгодженості думки експертів, такі, як коефіцієнт варіації та достовірності отриманих даних, як критерій однорідності ксі-квадрат; розроблено алгоритм опрацювання даних.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 25 Лют 2016 14:59
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/255

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу