MDPU Repository

Сучасна інноваційна практика професійної мистецької освіти: можливості переходу на епістемологічні засади

Довгань, Оксана (2014) Сучасна інноваційна практика професійної мистецької освіти: можливості переходу на епістемологічні засади. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). pp. 131-135. ISSN 2219-5203

[img] Text
946-1938-1-PB.pdf

Download (427kB)

Abstract

У статті проаналізовано вітчизняні та зарубіжні концепції фахової підготовки майбутнього вчителя музики, у яких виявляється протилежність двох позицій у дослідженні художньо вираженої предметної сутності – гностична і феноменологічна. З’ясовано, що осягнення повноти сутнісного смислу, який наявний в його художньому (зокрема музичному) вираженні, є одним із чинників духовного становлення майбутнього вчителя. Досліджено шляхи реалізації професійної освіти як способу пізнання істини. Визначено перспективу розробки теоретичних моделей реалізації релігаційної функції мистецтва, упровадження їх у зміст національної концепції мистецької освіти.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: admin admin mdpu
Date Deposited: 25 Feb 2016 14:58
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/252

Actions (login required)

View Item View Item