МДПУ репозиторій

Сучасна інноваційна практика професійної мистецької освіти: можливості переходу на епістемологічні засади

Довгань, Оксана (2014) Сучасна інноваційна практика професійної мистецької освіти: можливості переходу на епістемологічні засади. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 131-135. ISSN 2219-5203

[img] Text
946-1938-1-PB.pdf

Скачати (427kB)

Резюме

У статті проаналізовано вітчизняні та зарубіжні концепції фахової підготовки майбутнього вчителя музики, у яких виявляється протилежність двох позицій у дослідженні художньо вираженої предметної сутності – гностична і феноменологічна. З’ясовано, що осягнення повноти сутнісного смислу, який наявний в його художньому (зокрема музичному) вираженні, є одним із чинників духовного становлення майбутнього вчителя. Досліджено шляхи реалізації професійної освіти як способу пізнання істини. Визначено перспективу розробки теоретичних моделей реалізації релігаційної функції мистецтва, упровадження їх у зміст національної концепції мистецької освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 25 Лют 2016 14:58
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/252

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу