МДПУ репозиторій

Сутність самоосвіти майбутніх магістрів освіти у процесі їх андрагогічної підготовки

Ізбаш, С. С. (2018) Сутність самоосвіти майбутніх магістрів освіти у процесі їх андрагогічної підготовки. Підготовка конкурентоздатних фахівців: виклики сучасності: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Кривий Ріг, 25-26 квітня 2018 р.), 2. с. 64-68.

[img] Text
isbash_64-68.pdf

Скачати (138kB)

Резюме

В статті розглянуто актуальну проблему визначення сутності самоосвіти майбутніх магістрів освіти у процесі їх андрагогічної підготовки. З’ясовано, що самоосвіта майбутніх магістрів освіти – це усвідомлена потреба в постійному удосконаленні професійної діяльності, вона виступає важливою складовою їх андрагогічної підготовки. Встановлено, що в процесі самоосвіти майбутній викладач здобуває додаткові знання за власною ініціативою, без надлишкового втручання із зовні і шляхом самостійної пізнавальної діяльності. Підкреслюється необхідність формування компетентності навчатися впродовж життя, адже викладач, який постійно навчається сам, здатний навчити інших.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра української і зарубіжної літератури
Дата внесення: 22 Лист 2018 12:25
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2450

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу