Ізбаш, С. С. (2018) Сутність самоосвіти майбутніх магістрів освіти у процесі їх андрагогічної підготовки. Підготовка конкурентоздатних фахівців: виклики сучасності: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Кривий Ріг, 25-26 квітня 2018 р.), 2. с. 64-68.
Text
isbash_64-68.pdf Скачати (138kB) |
Резюме
В статті розглянуто актуальну проблему визначення сутності самоосвіти майбутніх магістрів освіти у процесі їх андрагогічної підготовки. З’ясовано, що самоосвіта майбутніх магістрів освіти – це усвідомлена потреба в постійному удосконаленні професійної діяльності, вона виступає важливою складовою їх андрагогічної підготовки. Встановлено, що в процесі самоосвіти майбутній викладач здобуває додаткові знання за власною ініціативою, без надлишкового втручання із зовні і шляхом самостійної пізнавальної діяльності. Підкреслюється необхідність формування компетентності навчатися впродовж життя, адже викладач, який постійно навчається сам, здатний навчити інших.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 22 Лист 2018 12:25 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2450 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |