МДПУ репозиторій

Проблема виміру цінностей сімейного життя в учнівської молоді загальноосвітніх навчальних закладах: теоретико-методичні аспекти

Георгадзе, Т. О. (2017) Проблема виміру цінностей сімейного життя в учнівської молоді загальноосвітніх навчальних закладах: теоретико-методичні аспекти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (19). с. 197-202. ISSN 2219-5203

[img] Text
Георгадзе_Педагогика_2(19) 17.pdf

Скачати (456kB)

Резюме

У статті порушено проблему виховання цінностей сімейного життя в учнів основної шкільної ланки. Розглянуто підходи до визначення сутності поняття «цінностей сімейного життя» та проблему виміру даного поняття для учнів основної школи загальноосвітніх навчальних закладах. Визначено структурні компоненти, критерії та показники, які впливають на сформованість цінностей сімейного життя учнів основної школи. Проаналізовано теоретично-методичні аспекти проблеми виміру сімейних цінностей в учнів основної школи. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних з питання сім`ї. Відображено роль індивідуальних смислів, які розкривають суть абстрактних життєвих цінностей, у процесі зростання та самопроектування особистості.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
H Суспільні науки > HQ Сім'я. Шлюб. Жінки
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 29 Лист 2018 14:15
Останні зміни: 05 Жов 2020 09:25
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2447

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу