Малуш, Костянтин (2014) Використання прогресивних ідей досвіду країн Європейського союзу для розвитку ступеневої педагогічної освіти в Україні. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 50-54. ISSN 2219-5203
Text
903-1924-1-PB.pdf Скачати (392kB) |
Резюме
У статті аналізується досвід окремих країн Європейського Союзу щодо організації ступеневої педагогічної освіти. Автор подає характеристику особливостей педагогічної підготовки майбутніх учителів у Королівстві Данії, визначає специфіку післядипломної освіти майбутніх учителів у Грецькій Республіці, виокремлює тенденції організації підготовки майбутніх учителів у вищій школі Сполученого Королівства Великої Британії.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 24 Лют 2016 16:48 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/238 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |