Проценко, А. А. (2017) Передумови визначення критеріїв та показників професійної компетентності майбутнього учителя фізичної культури. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: тем. вип. «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору»: зб. наук. пр., ІІ (21). с. 108-118.
Text
Проценко А.А._Київ_2017_стаття.pdf Скачати (406kB) |
Резюме
Розглянута в статті структура професійної компетентності учителя фізичної культури дала нам підстави для визначення критеріїв оцінювання професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури та змістовно їх обґрунтувати.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Дата внесення: | 05 Груд 2018 06:49 |
Останні зміни: | 05 Лист 2020 15:20 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2364 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |