Сажнєв, Михайло (2016) Модернізація системи пострадянської вищої освіти та перехід до світової академічної моделі зі збереженням компонентів освітнього простору. “Креативна деструкція”: інноваційні практики в академічних дослідженнях та викладанні. с. 10-15.
Text
Сажнєв М.Л_Креативна деструкція.pdf Скачати (164kB) |
Резюме
Три складові, взаємопов’язані компоненти системи вищої освіти це роботодавець, навчальний заклад–студент. В поєднанні вони утворюють живу систему, де кожен з елементів тримає тісні, постійні зв’язки з двома іншими. Суспільство яке розвивається гармонійно, природно, зацікавлено в кожному з елементів, в їх успішному й достойному існуванні, взаємовпливі та комунікації. Щодо форм організації вищої освіти: виділяють світову академічну модель та радянську систему ВНЗ. Ці системи можна назвати антагоністичними.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 07 Лист 2018 11:10 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2352 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |