МДПУ репозиторій

Маркетинг в управлінні ринковими відносинами

Писанка, В. О. (2017) Маркетинг в управлінні ринковими відносинами. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Розвиток агропродовольчогоо ринку в умовах глобалізації економіки», 30, Полтава.

[img] Text
Писанка.pdf

Скачати (315kB)

Резюме

Одним із головних понять та елементів економічної теорії та практики господарювання в сучасних умовах є поняття маркетингу. Йому належить головна роль у визначенні напрямів розвитку не тільки в цілому господарського комплексу, галузей та окремих підприємств, а також і в подальшому зростанні добробуту населення і розвитку суспільства в цілому. Без використання методів маркетингу неможливо вижити в сучасних умовах. В умовах нестабільності, кризи, підвищення рівня конкуренції на ринку, посилення ризику діяльності маркетинг стає ледве не єдиним механізмом, який допоможе підприємству реалізувати нові можливості, вижити і розвиватися.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 29 Жов 2018 13:19
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2310

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу